Beantwoord

Geen signaal op de LAN poorten van mijn V10

  • 24 April 2024
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Onlangs heb ik de beveiligingssleutel gewijzigd. Sindsdien werkt mijn router achter de V10 niet meer. Het lijkt dat de LAN poorten v10 geen signaal afgeven, hoewel de groen lampjes branden. Modem opnieuw opstarten en terugzetten naar fabriekssettings helpen niet. Bij een bekabelde verbinding tussen de V10 en een laptop verschijnt de melding geen bekabelde verbinding. Wireless werkt wel
Wat kan er aan de hand zijn?

icon

Beste antwoord door Krommenoord 29 April 2024, 14:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u al een andere kabel geprobeerd? 

Heb je tv van kpn? Als dat een Arris of Arcadyan is zal deze bekabeld op de v10 zitten. TV werkt wel?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Krommenoord, welkom bij de KPN Community.

De heren @PeterG en @Nick83 stellen hele goede vragen. Heb je hier al naar gekeken? We denken graag met je mee.

Heb zelfs een nieuwe kabel gekocht

TV werkt wel.
heb een andere box ontvangen  van KPN, maar probleem is niet opgelost. Ik zoek nu verder wat de foutmelding “geen netwerkkabel” kan veroorzaken.

TV werkt wel.

Dan zijn de LAN poorten niet stuk. In ieder geval die niet. 

Dan zit het verderop. Te beginnen met de kabel naar het apparaat.  Een switch? Dan het apparaat zelf. Etc.

Reputatie 7
Badge +17

De TV werkt dus wel. Als je de TV eens op een andere poort aansluit en jouw eigen router op de poort waarop je eerst de TV had aangesloten. Werkt het dan wel?

Heb een oplossing gevonden in het aanpassen van mijn ethernet adapter settings via de device manager. Ethernet adapter, speed and duplex. The advanced setting speed and duplex gewijzigd van auto negotiation  naar 100 mbps full duplex. En nu is er verbinding.
bedankt voor alle input.

Wat mij betreft is het probleem opgelost.

Reageer