Last van hoge latency tijdens spelen van Overwatch 2

  • 14 May 2023
  • 16 reacties
  • 146 keer bekeken

ik speel vaak overwatch 2 maar als in een potje zit gaat de latency harstikke hoog kan iemand mij helpen om dat te voorkomen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Speel je draadloos of bekabeld?

Speel je draadloos of bekabeld?

Bekabeld 

Draai pingplotter eens naar die server, je kunt dan mogelijk zien of de lag op jouw netwerk zit of ergens op internet.

Draai pingplotter eens naar die server, je kunt dan mogelijk zien of de lag op jouw netwerk zit of ergens op internet.

hoe doe ik dat?

installeer pingplotter; https://www.pingplotter.com/products/standard

 

zoek uit welke server je heen moet, tik die in het doel, en laat het systeem tijdje lopen.

dan even schermprint, haal je eigen ip adres weg en dan even delen.

Je ziet rechts op het scherm hoe lang je pc erover doet om de weg naar de server te volgen. Interessant is hoeveel tijd er in  jouw huis zit, dat kun je namelijk beinvloeden, de rest waarschijnlijk niet.

hoe kan ik zien welke server ik moet hebben?

 

en hoe moet ik die in voeren?

 

Als je op google intikt: all overwatch servers

dan krijg je een lijstje ip nummers, neem de EU server.

 

het ip adres: 185.60.114.159 tik je uit mijn hoofd links bovenin in.

Je kunt ook een simpele manier kiezen om te beginnen, hier zie je echter niet waar de evt vertraging zit: https://deepfocus.io/overwatch_ping.php

zo ongeveer 😅

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil niet veel zeggen, maar je hebt +100 tabbladen open staan.. 😀

De pingplot is prima, goed gedaan.

@AriënC  heeft gelijk, zoveel tabs open leidt tot ellende, die staan allemaal verbinding met internet te maken !

best om die eerst te sluiten en dan opnieuw de pingplot te draaien..
vooralsnog lijkt de vertraging buiten jouw netwerk, binnen 20ms ben je op de kpn server en dat soort van ok.

die 137.221.78.29 server is van blizzard, daar zie je de vertaging komen..
 

Dus kan er niks aan gedaan worden?

Reputatie 7
Badge +9

Sluit eerst de tabbladen eens af.

Sluit eerst de tabbladen eens af.

Werkt niet 

Is nog het zelfde 

Dan is het issue voor jou niet oplosbaar, en ben je afhankelijk van de beheerders van de server.

je zou nog kunnen proberen zo’n pingplot op te sturen naar ze als klacht, kijken wat ze zeggen.