Beantwoord

MacBook Connect niet met experia V10 (netwerk is OK, en hij vind hem ook gewoon)

  • 25 May 2020
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik krijg mijn MacBook Pro niet meer verbonden aan de experiabox V10. ik zie een verschil met een andere laptop die wel connectie heeft, daar staan de gegevens bij de IPV4 en IPV6 adressen ingevuld en bij die andere laptop zijn deze velden leeg. (bij netwerk voorkeuren, tabblad TCP/IP). Iemand enig idee of dit het probleem is, en zo ja, hoe los ik dat op?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 June 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @jortdahne!

Excuus voor de late reactie, het is erg druk op het forum waardoor we nu pas aan jouw topic toekomen. Speelt dit probleem nog steeds? Je hebt eerder wel altijd kunnen verbinden? Zou je het netwerk eens helemaal willen ‘vergeten’ en daarna opnieuw verbinding maken? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!