Vraag

Mail van Abuse over mijn Valheim server

  • 24 March 2021
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Hallo,

ik heb een computer draaien om een Valheim multiplayer server te hebben draaien. Deze computer is dedicated hier aan en er staan geen bestanden op die niet gezien mogen worden.

Poorten zijn geforward maar dat was niet voldoende. Voor deze pc DMZ mode aan gezet en voila! De server draait al een paar weken probleemloos! 
 

Nu krijg ik een e-mail van KPN Abuse team dat ik alles moet resetten en anders sluiten ze me (tijdelijk) af omdat ik instellingen heb gewijzigd. 
via hun krijg ik geen tips of informatie omtrent het verbeteren van deze setup.

heeft er iemand tips voor me?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Als je een PC open en bloot aan het internet hangt dan is er een te grote kans dat deze een springplank voor virussen en andere duistere zaken wordt.

Ik ben bang dat je toch naar een port forward situatie toe zal moeten zodat de router als een firewall fungeert. Als ik eventjes Google lijkt dat voor Valheim niet zo spannend te zijn.

Wat betreft port forwarding zijn op het forum legio topic te vinden met 'hoe’ en ‘tips’.

Â