Beantwoord

Minecraft port forwarding Experia Box V10

  • 22 May 2021
  • 5 reacties
  • 178 keer bekeken

hoi, ik heb een minecraft server opgezet maar nu moet ik nog port forwarden maar hoe moet dit? zou iemand mij aub kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 31 May 2021, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @joris2906, welkom hier. 

Port forwarding kun je op het modem instellen. Verschilt allemaal net een beetje afhankelijk van wel modem je hebt. Maar lees dit topic over port forwarding eens door. Daarmee kom je heel ver vermoed ik. 

bedankt voor je reactie, 

ik heb alle stappen gevolgd en nu staat mijn udp poort open maar mijn tcp poort nog niet. heb ik iets gemist of iets verkeerd gedaan? want zover ik weet moet ik mijn tcp poort open hebben.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben niet zo thuis in de materie, dat durf ik je niet te zeggen, mogelijk kom je met de informatie van Microsoft een stuk verder. 

 

dit werkt niet voor mij want ik wil niet afhankelijk zijn van een andere hosting service, en ik kan geen account aanmaken omdat ik minderjarig ben want voor een account moet je een creditcard toevoegen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat je het beste jouw vraag nog eens kan stellen in dit topic over port forwarding. Hopelijk is er iemand die het antwoord weet. Of anders elders waar mensen zitten met een eigen server.Â