Beantwoord

Modem geruild, zie niet de nieuwe wifinaam bij installeren wifipunten

  • 6 March 2021
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik heb mijn modem de V10 a om geruild voor de V10

nu heb ik het volgende probleem 

als ik de super WiFi punten installeer dan komt de oude modem tevoorschijn in de lijst met WiFi punten in de buurt!

ikheb de WiFi punten gereset naar de fabriek instellingen 

maar nu zie ik de oude modem naam 

terug maar niet de nieuwe 

hoe kan dit nu ?

als ik de modem opnieuw reset en ook de WiFi punten blijft dit euvel betaan !!!

iemand een oplossing hiervoor ?

Ook kan ik de modem niet meer benaderen na de installatie 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Joep1965 6 March 2021, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

De Wi-Fi op de v10 MOET uit bij het gebruik van super Wi-Fi s.  Standaard zijn de versterkers te benaderen via http://192.168.2.151/ u kunt daar het ssid instellen. Het webpassword staat achterop de super Wi-Fi. 

Moet ik dan ook de exsterne apparaten zoals Exstra wifi-en deurbel enz opnieuw aansluiten?

Badge +19

Als je een ander ssid neemt wel.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @kampen2020, ik hoop dat je eruit gekomen bent met je SuperWiFi met de tips van Joep hierboven. Je kunt eventueel ook de KPN Thuis app gebruiken om de SuperWiFi punten in te stellen en te beheren. We horen graag of 't is gelukt, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

het is wel gelukt om de naam te veranderen van  het wifi netwerk en ook het wachtwoord 

heb nu wel toegang tot het wifi network maar nu kan ik niet meer inloggen rechtsteeks op de modem 

dus wel op de wifi punten maar niet op de modem 

hij zegt dat het ww niet goed is 

Badge +19

De eerste keer dat je inlogt op het modem moet je het veld wachtwoord leeg houden. Daarna zal er gevraagd worden om een wachtwoord op te geven. Als dat allemaal niet het geval is zal je moeten restten.