Beantwoord

Monteur afspraak annuleren

  • 7 May 2020
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

ik zou graag mijn afspraak met de monteur willen annuleren aan gezien mijn internet het weer doet ineens.

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 May 2020, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @TeunKuij ,

Als die afspraak dit weekend is, kun je het beste 0800-0402 bellen. 

Want op dit moment is druk op het forum en vaak duurt het zo'n vier tot vijf dagen voordat er een moderator verschijnt. Wil je daar toch op wachten? Vul dan jouw volledige forumprofiel en geef hier even een seintje dat je dat gedaan hebt. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @TeunKuij ,

Als die afspraak dit weekend is, kun je het beste 0800-0402 bellen. 

Want op dit moment is druk op het forum en vaak duurt het zo'n vier tot vijf dagen voordat er een moderator verschijnt. Wil je daar toch op wachten? Vul dan jouw volledige forumprofiel en geef hier even een seintje dat je dat gedaan hebt. 

@TeunKuij 

Is het annuleren telefonisch gelukt?

Of wacht je nog op een reactie van een moderator? Vul dan jouw volledige forumprofiel. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TeunKuij, het is inmiddels een paar dagen later. Is het nog gelukt de monteur op tijd te annuleren via mijn telefonische collega's?
​​​​​​Zoals @Noordzee noemt is onze reactietijd momenteel wat langer dan normaal dus is dit soort handelingen het handigste telefonisch door te geven.
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!