Beantwoord

Monteursafspraak voor het verdubbelen van de internetsnelheid

  • 15 October 2020
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Beste KPN,

ik ben in januari en februari beloofd in diverse emails om 2x zo snel internet te krijgen waarvoor een monteur zou langskomen. In maart was dat door Corona uitgesteld en even niet mogelijk. Paar maanden later gebeld met klantenservice en ik zou nog steeds er recht op hebben, echter mochten ze nog steeds geen monteur sturen alleen bij storing (of nieuwe klant wellicht wel). Klantenservice vroeg mij na de zomer weer KPN te benaderen, ik heb nog steeds slecht en heel onstabiel internet. Wanneer kan ik de in februari j.l. beloofde 2x hogere snelheid krijgen ?

Vriendelijke groet, John 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Danny 22 October 2020, 16:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja... het gaat hier waarschijnlijk om pairbounding. En dat is met de komst van corona op een laag pitje gezet. Het was afgelopen maanden wel weer mogelijk om het aangesloten te krijgen. Maar nu... ik weet het niet. Corona is natuurlijk weer helemaal terug.

Beste Nick83, hoe kan ik door KPN hierover gebeld worden. Ik probeerde te mailen maar kwam nergens op een plek waar ik mijn mail met vragen kon sturen. De laatste dagen valt mijn wifi constant weg en is dan weer even terug. Dan weer een tijdje stabiel. Ik ben al erg lang klant bij KPN en betaal een fiks bedrag ieder maand, maar over het internet ben ik niet echt te spreken. Gisteren met speedtest zelfs nog een 3,2 Mbps download gemeten op thuiswerk locatie met iPhone. Vandaag via pc was die wel  wat hoger maar 16,3 Mbps is nog niet echt fijn werken.

Hier is wel nog erg weinig corona in deze regio t.o.v. maart-mei periode, wellicht dat dat helpt.

Ik hoor graag wat Kan aan service / hulp kan bieden aan 1. de belofte en 2. onstabiel en wegvallend internet/wifi.

Dat laatste moest zijn :

Ik hoor graag wat KPN aan service / hulp kan bieden aan 1. de belofte en 2. onstabiel en wegvallend internet/wifi.

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @John Appleseed! Welkom op ons forum. Goed dat je even aan de bel trekt.

Vanwege het coronavirus hebben we in het begin van dit jaar inderdaad de keuze gemaakt om bepaalde werkzaamheden minder of niet uit te voeren, zoals @Nick83 al aangaf. Inmiddels voeren onze monteurs alle werkzaamheden wel weer gewoon uit, zij het met extra maatregelen. Omdat je aangeeft dat de monteur langs zou komen om twee keer zo snel internet te krijgen, vermoed ik dat het in dit geval inderdaad om pair bonding gaat. Momenteel kunnen we die monteurs gewoon weer voor je aanvragen!

Ik wil je vragen om hiervoor even telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan de agenda's even wat makkelijker naast elkaar leggen om een passend moment te vinden. Je kunt hiervoor bellen naar 0800 0402. Eventueel kun je hier ook een directe chat voor starten. Mijn collega's helpen je dan graag verder met het inplannen van de afspraak. Met behulp van pair bonding wordt de verbinding twee keer zo snel en ik verwacht dat dit ook gelijk de verbindingsproblemen op zal lossen. Indien je na de monteur toch nog problemen ervaart met bijvoorbeeld wifi, dan kun je het beste onze Wifi Manager eens doornemen.

Reageer