Vraag

Nedis-producten werken niet meer na vervanging Experia Box

  • 16 March 2022
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Op verzoek KPN experiabox 9 vervangen voor 12. Alle werkende producten van Nedis werkten nu niet meer.

Modem staat op 2,4 ghz. Weet iemand hier een antwoordt op.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u ook nog WiFi versterkers van KPN? 

Nee. Alles werkte hiervoor. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kpn gids! We zien liever dat een upgrade de dingen leuker maakt. Dat lijkt hier niet goed gelukt. Kan je aangeven welke producten je precies hebt van Nedis?

Ook geef je aan je Box 12 op 2,4GHz gezet te hebben. Bedoel je dan via de optie Extra wifi? 

Kan je ook nog aangeven of je de apparatuur bedient via bijvoorbeeld een app?

Bram, het ziet ernaar uit dat ik weet waarom deze enkelband 2.4 producten niet werkten. Bij gebruik van extra wifi is de kpn netwerknaam en ww te lang. Bij wijzigen en inkorten van zowel netwerknaam als ww lukt het wel. Ik stoei nu nog met de 5 ghz producten. Ik ga nog kijken of ik weer terug kan naar basis wifi in box 12 met 2.4 en 5 ghz, dit gezien mijn 5 producten.