Vraag

NEDIS WIFICDP10GY deurbel installeren lukt niet

  • 23 March 2021
  • 2 reacties
  • 217 keer bekeken

Om de deurbel ook te zien in windows 10 PC moet de optie Onvif worden aangezet.
Echter na enkele seconden krijg ik FOUT te zien en gaat de optie weer op uit.

Ik heb een Experia 10 modem.

 

Als ik dit probeer bij de buren die een Ziggo modem gebruiken kan ik WEL de optie ONVIF aanzetten zonder een fout-melding.
Welke setting in mijn Experia-modem staat dan verkeerd, en waarom werkt het wel op een Ziggo-modem?

 

Dit is toch wel vreemd. Wie heeft de kennis/oplossing hiervoor?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Nedis, welkom! Ik ben bang dat ik je hierbij niet kan helpen. Ik ben niet bekend met de installatie van deurbellen van Nedis en officieel valt dit ook buiten onze ondersteuning. Misschien dat een andere gebruiker van het forum je wel kan helpen.