Beantwoord

Netgear vraag

  • 21 July 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

*toevoeging;

Het is al gelukt, ik was vergeten ander eind vd utp in te pluggen 🙈 #oops :sweat_smile:  

Hoi, ik heb hier de Netgear switch ingeplugged op de Experia V10 om meer ingangen te krijgen.

Nu heb ik een utp kabel van de pc erin die boven staat, die nu geen verbinding heeft en wil de stappen via de Netgear inside app op de iPhone doorlopen. Ik heb de serial al ingevoerd.

Er wordt nu aangegeven in de app dat er een netwerk locatie opgezet moet worden en dat het hoofdwachtwoord vervangen wordt door het nieuwe (moet nog aangemaakt worden) wachtwoord van de Netgear.

Moet ik dit zien dat het huidige hoofdwachtwoord van de Experia modem vervangen wordt door de switch? 

Voor ik van alles ga invullen etc. is het wel handig dat ik het ook correct doe.

Ik was namelijk in de veronderstellingen dat de switch plug&play was. 
 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 21 July 2020, 17:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Anneke-Anna , de switch is ‘beheerbaar’ op zijn Nederlands geschreven, maar het hoeft niet, de switch is inderdaad uit de doos meteen te gebruiken.

Dus als je de switch simpelweg wil gebruiken omdat je meerdere LAN-poorten nodig hebt, gewoon op de modem aansluiten en je hebt meer poorten zonder dat je er omkijken naar hebt en die app vergeten.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Anneke-Anna , de switch is ‘beheerbaar’ op zijn Nederlands geschreven, maar het hoeft niet, de switch is inderdaad uit de doos meteen te gebruiken.

Dus als je de switch simpelweg wil gebruiken omdat je meerdere LAN-poorten nodig hebt, gewoon op de modem aansluiten en je hebt meer poorten zonder dat je er omkijken naar hebt en die app vergeten.

 

 

Ja, dank! Ik was alleen vergeten om ander eind van de utp kabel in de experia te pluggen. Ik snapte er al niks van 😅 Het is nu helemaal gelukt 👍