Beantwoord

Netwerknaam+ww wijzigen lukt niet op mijn KPN box 12 en superwifi's

  • 17 May 2021
  • 6 reacties
  • 1012 keer bekeken

Reputatie 1

Heb mijn netwerknaam en ww gewijzigd, maar ik zie ze niet terug in de beschikbare netwerken.

Wel nog de oude naam, waar ik op kan inloggen met de daarbij behorende ww.

heb ook 2 super wifi's.

Wat doe ik niet goed?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 19 May 2021, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Samp-ie, ik help je graag op weg met het aanpassen van je WiFi gegevens. Hoe heb je het geprobeerd aan te passen? Als je een KPN Box 12 en/of SuperWiFi hebt, zoals je al aangeeft, dan raad ik je aan om onze KPN Thuis app te gebruiken. Deze app helpt je met het instellen en beheren van jouw WiFi netwerk, daar kan je ook gemakkelijk de netwerknaam en het wachtwoord wijzigen :) Laat maar weten of het is gelukt. 

Reputatie 1

Heb het geprobeerd via de thuis app.

Hij vindt wel mijn netwerk, maar als ik de barcode gaat scannen van mijn super wifi dan krijg ik de melding dat mijn ww niet klopt?

En nu?

Reputatie 7
Badge +24

Heb het geprobeerd via de thuis app.

Hij vindt wel mijn netwerk, maar als ik de barcode gaat scannen van mijn super wifi dan krijg ik de melding dat mijn ww niet klopt?

En nu?

QR code bedoelt u? Heeft u ook die van de andere SuperWiFi geprobeerd? 

Reputatie 1

Yep de QR code. En nee, want de app geeft aan dat ik moeten scannen van de super wifi waarvan het lampje blauw knippert!

Reputatie 7
Badge +24

Yep de QR code. En nee, want de app geeft aan dat ik moeten scannen van de super wifi waarvan het lampje blauw knippert!

Ja... die app kan zoveel zeggen, maar het werkt niet. Dan moet je dus toch iets anders proberen hé? 😉

Heeft u ook al geprobeerd om het Admin Password handmatig in te voeren?

Reputatie 1

Ander Super wifi geprobeerd en het is gelukt.

Thnx :wink::thumbsup_tone4: