Vraag

news.kpn.nl probleem

  • 13 November 2019
  • 6 reacties
  • 174 keer bekeken

KPN is pas overgestapt van HetNet nova.planet.nl naar news.kpn.nl 

HetNet werkte altijd goed bij SPOTNET maar met news.kpn.nl is het probleem dat alle spots worden weergegeven maar een spot openen lukt niet. Hij blijft maar proberen de spot te openen totdat ik uiteindelijk SPOTNET uitzet.  Wie o wie heeft de oplossing voor dit probleem.?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Welkom @Burrie bedankt voor je reactie! Voor zover bij mij bekend is KPN al langere tijd over naar news.kpn.nl.

Dus het probleem zou ook op een andere plek dan de nieuwsserver kunnen liggen. In dit topic staat meer informatie over het instellen van Spotnet, wellicht dat je hier iets aan hebt! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag! 

Welkom@Burrie bedankt voor je reactie! Voor zover bij mij bekend is KPN al langere tijd over naar news.kpn.nl.

Dus het probleem zou ook op een andere plek dan de nieuwsserver kunnen liggen. In dit topic staat meer informatie over het instellen van Spotnet, wellicht dat je hier iets aan hebt! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag! 

Ik gebruikte SPOTNET 1.81 deze was gratis. Nu kwam ik er achter dat versie 2.0 een betaalde versie is, waardoor de 1.81 waarschijnlijk de nek om is gedraaid. (voor niets gaat de zon op, dus niet)

m.v.g Burrie

 

Reputatie 7
Badge +24

Hier werkt het gewoon hoor...

Reputatie 7

Brrrr.…

 

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... tja, het was puur ter demonstratie, ik heb dit niet gedownload en ik gebruik dergelijke software niet.

Reputatie 7
Badge +15

@Burrie Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!