Beantwoord

Nieuwe tv en nieuwe Marantz NR1711: surround sound loopt niet goed

  • 6 December 2022
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Hoi, 

 

ik heb een nieuwe Marantz NR1711 versterker zodat ik dolby atmos kan afspelen. Netflix speel ik af via smart tv. Dit werkt perfect bij Netflix. 
 

Nu kom ik op het probleem dat ik dolby surroundgeluid bij KPN het stem geluid via center goed gaat maar ook nog via de front speakers. Super irritant. 
 

Met mijn oude marantz had ik hier geen last van. maar toen was het Netflix 5.1 geluid niet goed. 
 

Wie kan me helpen? 
de instellingen staan goed. Het model van mijn KPN ontvanger is VIP 2962 V2.

 

ik hoor het graag.

 

mvg

 

Frank

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 11 December 2022, 18:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Mariekefrank! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Het gaat dus alleen om het geluid dat via de tv-ontvanger gaat. Het helpt vaak als om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Heb je dit al geprobeerd en heeft dat geholpen? Zo niet, dan is nog een idee om de handleiding van de Marantz raad te plegen. Wellicht kom je daarin toch iets tegen wat de oplossing is. Als dat ook niet helpt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Marantz. Hopelijk hebben zij de oplossing hier dan voor!