Vraag

Nintendo switch lite gamen gaat niet op mobiele hotspot/Nat Type aanpassen

  • 13 March 2021
  • 4 reacties
  • 728 keer bekeken

Hoi .. vraagje
We hebben hier een nintendo switch en nu blijkt dat we niet via de hotspot van de telefoon kunnen gamen. Heb me even ingelezen en nu blijkt dat dat via het verkeerde NAT type verbinding gemaakt wordt. Het moet NAT a of b zijn en via de kpn mobiel  is het NAT f. Hoe kan dit veranderd worden. Want dat schijn ik zelf niet te kunnen.
Grtjes Art


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @LISJAM, welkom. 

Wat lastig dat online gamen niet lukt via de hotspot. Ik heb het zelf getest ondervind helaas hetzelfde probleem, maar zover ik weet kunnen we het NAT type bij een mobiele hotspot niet aanpassen. Ik hoop dat onze community jouw hier meer over kan vertellen. 

Jeetje als jullie het al niet weten...

Ik weet niet of je het al hebt opgelost ( aangezien het al een jaar geleden is) of misschien kan ik anderen er mee helpen.

 

Mij lukte het ook niet om de switch te verbinden met mijn hotspot.

Bleek dat de hotspot op 5GHz stond. Deze weer terug gezet naar 2.4 en mijn probleem was opgelost.

gr

Hey 

Helaas dat had ik ook al gedaan. Maar bij mij gaf dat de oplossing niet. Gelukkig voor jou wel:) 

Grt