Beantwoord

Norton VPN geeft geen optie meer om land te kiezen

  • 10 February 2024
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Tot voor kort kon ik bij gebruikmaking van Norton VPN het land kiezen, via het VPN moet lopen, je kreeg daarvoor een pull down landenlijst.

Ik kan nu helemaal niets meer sinds de laatste Norton update, behalve dat "secure VPN”wordt gebruikt.

Wat is er veranderd? Zijn er meer panelleden met dit probleem (ik gebruik Norton 360 met 10 apparaten)

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 February 2024, 14:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @simonleviking, als ik kijk op de Hulppagina's van Norton VPN zelf, kom ik het volgende tegen:

Uw regio wijzigen op Windows of Mac met Norton

  1. Start Norton.
  2. Klik in het venster Mijn Norton op het omlaagwijzende pijltje naast Secure VPN en klik op VPN-regio.
  3. Selecteer in het venster VPN-regio's de gewenste locatie in de lijst.

 

Ik ga er vanuit dat jij als gebruikers, bovenstaande ook wel weet. Als dat niet werkt zou ik contact opnemen met de helpdesk van Norton VPN zelf: https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/contact






 

Tja, verschillende keren gepoogd en dan zijn de lijnen overbezet en kun je geen contact maken helaas …., Uw antwoord betreft de uitleg en werkwijze van een voorgaande versie , dus, voor de update welke er plotseling was en een geheel andere lay-out had.

Bedankt voor uw antwoord in ieder geval, dit pad volgde ik reeds, maar de uitleg van Norton betreft nog steeds het handelen in DE VORIGE VERSIE, tja, en dat kan nu niet meer, die keuze…..na de nieuwe update werkt dat niet meer…. Het is net zo iets als, “zet de auto in de derde versnelling”, terwijl je in een automaat rijdt...

Maar niet prettig van Norton met deze verrassingen voor langjarige gebruikers, nog iemand met deze ervaringen ?

Reageer