Beantwoord

Nvr met kabel aangesloten op de modem

  • 25 February 2020
  • 4 reacties
  • 166 keer bekeken

Hallo, ik heb een nvr met 4 camera's, alles doet het zowel binnen als buiten huis. Maar gek genoeg stoort het wel met mijn wifi van mijn modem V10. Nvr is met kabel aangesloten op de modem. Mijn wifi verbinding valt  dan ongeveer na 10min weg. Ik krijg dan een melding op meerdere apparaten met (wifi misschien niet beschikbaar). Moment dat ik mijn nvr loskoppel  van de modem, is na een paar minuten mijn wifi weer terug. :expressionless:

Ik kan inderdaad wat tips gebruiken :grinning:  

Groetjes Ismail.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 February 2020, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat is het merk en type van die nvr?

Hey, Amiko 4channel 

 

Amiko Home 4 beveiliging camera set WiFi 2 Megapixel

 

Statische ip gegeven. P2p verbonden met mijn telefoon BITVISION app. Alles werkt maar wegvallende wifi.. voor terug

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Nvr stoort wifi, welkom! Het gaat om de Ezviz NVR? Wellicht heb je iets aan de FAQ en handleiding hiervan. Ik heb niet direct een idee wat je hieraan kunt doen. Je geeft aan dat zonder de NVR de wifi het gewoon doet, dus ik denk niet dat we bij KPN het probleem gaan vinden. Wellicht is er nog een gebruiker op het forum die je verder kan helpen!