Beantwoord

Onvoldoende ethernet aansluitingen

  • 22 November 2020
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Hoi,

 

Met de nieuwe experia box ben in van 4 naar 3 lan aansluitingen gegaan. De 3 aansluitingen zijn nu bezet (2X TV box, en 1x TV) Nu wissel ik steeds 1 aansluiting om afhankelijk wat ik gebruik (tv of ps4). Nu wil ik boven ook een lan aansluiting maken voor mij dochter.

Hoe kan ik het aantal ethernet aansluitingen uitbreiden en wat kan KPN hier in betekenen.

Wifi is geen optie ivm traag werkt internet.

icon

Beste antwoord door Joep1965 22 November 2020, 14:05

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Als je poorten gevuld zijn met KPN produkten krijg je vaak een switch.  Een medewer reageert over een paar dagen.  Als je dat te lang vindt duren kan je em ook bestellen. De kosten zijn niet zo hoog. Switch

Met de V10A krijg je van af 3 (drie) tv-ontvangers eenmalig een gratis switch. Dat is hier niet van toepassing, er zijn 2 tv-ontvangers in gebruik.

Je kunt je TV via wifi verbinden, dan is er geen kabelverbinding nodig en kan je die vrijgekomen poort voor kabel naar boven gebruiken. Of je schaft de switch aan waar forumlid @Joep1965 al naar linkt. Die is ook maar € 29, dan komt ie naar een PostNL afhaalpunt. Voor € 2,50 extra komt ie thuis.

Reputatie 5
Badge +1

Als je poorten gevuld zijn met KPN produkten krijg je vaak een switch.  Een medewer reageert over een paar dagen.  Als je dat te lang vindt duren kan je em ook bestellen. De kosten zijn niet zo hoog. Switch


Desbetreffende switch kocht ik bij Action voor € 9,95 en dat is heel wat goedkoper dan bij de kpn.

of voor deze gaan

een 5 poort heb je nog een keer vol

en iets meer geld heb je een 8 poort

https://www.coolblue.nl/product/831150/netgear-gs308e-100pes.html

Reageer