Beantwoord

opnamekastje

  • 18 April 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

ik heb nu een arres kastje en daar kan ik niet mee opnemem via de kpn site kan ik dat niet regelen via mijn abonnementen op de computer hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 April 2020, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @theodorusvianen 

Je kunt via Mijn KPN het aanvullend pakket "Opnemen" aanzetten. Lukt dat niet via de PC, dan kun je ook bellen naar 0800-0402.

 

Opnemen Pakket

Nooit meer je favoriete programma's missen

Videobanden of HD-recorders? Die heb je bij Interactieve TV van KPN niet meer nodig! Alles wordt bij opgeslagen in onze beveiligde Cloud. Het enige wat je hoeft te doen is instellen welk programma je wilt opnemen. Dat kan via je tv, maar ook op je laptop, tablet of smartphone! Wil je een hele serie volgen? Stel dan in dat je deze wilt opnemen en het hele seizoen wordt voor je opgenomen.

 

  • 6 programma’s tegelijkertijd opnemen
  • 200 uur aan opnames opslaan. Oftewel: 600 afleveringen van Friends (gem. 20 minuten)

 

Terugkijken

Je kunt alles terugkijken op tv of laptop, maar ook onderweg op je tablet of smartphone. Je programma’s blijven een jaar lang bewaard.

Gratis Opnemen Pakket bij 2 of meer tv-ontvangers

Neem je 2 of meer tv-ontvangers? Dan krijg je het Opnemen Pakket gratis bij je abonnement.

goede tip na bellen met kpn direct aangesloten door kpn dus geen nieuw kastje nodig. bedankt voor jouw reactie

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan.👍

Reageer