Vraag

Orbi aansluiten op Box 12

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 173 keer bekeken

Vandaag overgestapt naar KPN omdat vorige provider niet stabiel was. Nadat de monteur de deur uit ging ben ik aan de slag gegaan om mijn orbi aan te sluiten. Helaas dit is niet gelukt. 

Bij de vorige provider was het plug en play en nu lukt het niet. Heeft iemand advies?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

terwijl ik het bovenstaand heb gepost. Heeft orbi ondertussen connectie gemaakt. Maar is nog erg onstabiel. Dus advies is nog steeds gewenst.

Hi, ik ondervind hetzelfde probleem bij mijn vorige provider met de modem in bridge mode en orbi op router mode haalde ik zelfs draadloos mijn maximale snelheid van 500 mbit. Nu bij kpn haal ik 170 downld en 400 upload. Ik heb de wifi functie van de kpn box 12 uitgezet en orbi in AP mode gezet maar nog steeds deze cijfers. Gek genoeg bedraad geeft orbi aan 500 mbit download te hebben en zelfs 615 upload. Weet iemand wat ik hieraan kan doen ? Ik wil graag mijn netwerk weer stabiel hebben . Groetjes.