Vraag

Overstappen van T-mobile naar KPN

  • 26 February 2022
  • 11 reacties
  • 132 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Momenteel maken wij gebruik van T-mobile internet en tv via de oude koperen telefoonlijn. We zitten in een buitengebied waar niets anders mogelijk is. 
met T-mobile wordt een snelheid van ongeveer 10 mbps gehaald (download)

nou is het mogelijk via KPN hetzelfde pakket te bestellen met een 4g router voor het buitengebied die de snelheid opkrikt van ongeveer 10 mbps naar ? Op de website bij bestellen staat 25 Mbps. 
 

Ik wil dit graag proberen want je hebt 14 dagen bedenktijd. 
is dit mogelijk om uit te proberen als de t-mobile aansluiting nog actief is?

ik bedoel stekker uit de muur van T-mobile en stekker van KPN erin en testen. 
Wordt de snelheid beter dan hou ik KPN en zeg T-mobile op. Moet nog 3 maanden maar dat geeft niet.  Als ik opzeg en KPN brengt geen verbetering dan heeft overstappen geen zin


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

 

Ik wil dit graag proberen want je hebt 14 dagen bedenktijd. 
is dit mogelijk om uit te proberen als de t-mobile aansluiting nog actief is?

ik bedoel stekker uit de muur van T-mobile en stekker van KPN erin en testen. 

Nee. Dat kan niet.

Check op deze pagina of Sneller Internet Buitengebied bij u beschikbaar is:

https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied.htm

Ok bedankt voor het antwoord. 
 

Badge +19

Als sneller internet buitengebied leverbaar is kan ik het u aanraden. Ik ben er erg tevreden over.

Bij T-mobile al eens geïnformeerd naar '’4G voor thuis'’ ????

Dat kun je ook gewoon (gaan) afnemen lijkt me. Is geeneens een DSL aansluiting voor vereist.

Hoe kijk je nu tv trouwens?

Joep, buitengebied internet via KPN is hier leverbaar vandaar ik daar aan zit te denken

4g voor thuis heb ik ook aan gedacht.

Peter, ik kijk gewoon via T-mobile TV dat gaat goed maar Netflix, youtube hapert nog weleens (bedraad niet via wifi) en ik wil viaplay gaan kijken en ben bang dat het niet lekker gaat. 

Badge +19

Bij mij geeft het 4g modem er moeiteloos 50Mb bij maar wel met een buitenantenne.  En die goed uitgericht.  

Zo iets zoek ik dus, ga het denk ik maar bestellen. 
wat voor buiten antenne gebruik je?

Badge +19

Ik heb de buitenantenne die kpn levert. https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1307995/buitenantenne-4g-incl-10m-kabel-voor-verbeteren-ontvangst-icm-4g-modem/?pageCount=1&pos=160

Ok, dat is super.. daar moet ik dan maar voor gaan. 
ik had nog niet gezien dat die antenne leverbaar was

Badge +19

Gaat helemaal goed komen.  Roep maar als je tzt vragen hebt.

Dank je wel