Vraag

Parental Control box 12

  • 7 February 2021
  • 4 reacties
  • 206 keer bekeken

Box 12 en kpn wifi versterker dual band (witte Arcadyan). Versterker is nodig, signaal zonder is te zwak voor gehele huis. 

De Arcadyan heeft zijn eigen SSID, is bedraad aangesloten op de Box 12 en parental control is via user interface van de Arcadyan ingesteld. 

Vervolgens proberen we via de box 12 user interface ook parental control in te stellen op de box 12. Alle devices bedraad én wifi hebben hun eigen ‘friendly name’. Per device hebben we parental control ingesteld op de dagen van de week. Helaas zonder resultaat. Alleen bij all deny voor de hele week schakelt de verbinding van het betreffende device uit. We hebben dit uitgebreid getest, maar geen resultaat. Graag hulp hierbij. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Parent123, welkom op het forum.

Goede vraag! Maar om eerlijk te zijn weet ik ook niet zo goed wat hier fout gaat. Zoals jij het omschrijft zou ik zelf ook de Parental Controls aanzetten. 

@Nick83 weet jij hier misschien meer over? 

Reputatie 7
Badge +24

De Arcadyan heeft zijn eigen SSID, is bedraad aangesloten op de Box 12 en parental control is via user interface van de Arcadyan ingesteld. 

Ik heb de witte vierkante versterker niet. Ik wist niet eens dat da ding zelf parental control aan boord heeft? 🤔

Reputatie 7
Badge +24

Helaas zonder resultaat. Alleen bij all deny voor de hele week schakelt de verbinding van het betreffende device uit. We hebben dit uitgebreid getest, maar geen resultaat. Graag hulp hierbij. 

Apparaten via WiFi of bekabeld? Maakt dat nog uit?

@Nick83 ,

Het gaat voornamelijk om de WiFi, maar als je op MAC adres in de Box 12  filtert zou die alle via de Box 12 aangesloten apparaten moeten pakken, ook bedraad.

Maar werkt niet bij geen van beiden.

Ook de WiFi van de Box 12 zelf is beroerd, moeten regelmatig resetten om weer terug internet te krijgen. (wel WiFi signaal  maar geen internet terwijl bedraad wel werkt).

 

We zijn met die Box 12 van de drup in de regen beland.