Vraag

Poort 25565 opent niet voor mijn minecraft server

  • 1 January 2022
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

ik kan me poort 25565 niet open ik heb alles goed gedaan poortforwarden en zo maar hij gaat niet open heb het eerder gedaan toen lukte het wel maar niet gaat die niet meer open kunt u me helpen

ik weet niet of u mij kan helpen want zit niet op mijn vader zijn kpn inlog maar ja.
hoop dat u me kan helpen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

ik heb het 1 keer eerder gedaan en het lukte maar daarna heb ik de de router gereset en nu wilt de poort 25565 niet meer open

 

ik zit op een ander account want weet me pa's kpn inlog niet weet nu niet of u mij kan helpen om de poort open te zetten hoop dat het kan om de poort open te zetten want ik wil heel graag een minecraft server openen voor me vrienden

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 6
Badge +9

Omdat het per Experiabox net iets anders is is het even handig om te weten welke jij hebt. 

buiten dat kan het nog wel eens helpen om de experiabox opnieuw te starten als je de aanpassing hebt gedaan. 

ik heb de v10a als het goed is 

maar ik zal morgen even proberen het opnieuw opstarten van de modem bedankt voor de moeite

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Demianzieck! Is het met het opnieuw opstarten van het modem gelukt om poortforwarding weer aan de praat te krijgen? Is het niet gelukt, neem dan onderstaande topic eens door:

 

nee nog steeds niet gelukt maar ja ik ga het niet meer proberen want ik probeer het nu al een week maar word steeds niks niks help dus ja jammer bedankt voor de moeite

Â