Beantwoord

Poorten gaan niet meer open

  • 6 February 2023
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

poorten gaan niet meer open

Ā 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 6 February 2023, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Kan je wat meer vertellen, krijg je een foutmelding? Welk modem heb je...

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom op ons forumĀ @Dc Beveiliging.

We denken hier graag met je mee. Als je er nog hulp bij nodig hebt, deel dan meer details over welke apparatuur je gebruikt en wat je al hebt geprobeerd. Op die manier maak je het andere forumgebruikers gemakkelijker om je op weg te helpen. Daarnaast vind je in onze Kennisbank veel informatie over onze modems. Als je daar jouw type modem aanklikt, vind je bijvoorbeeld ook informatie over port forwarding.

Hallo allemaal, bedankt voorĀ  uw reacties. Ik ben laat met reageren omdat ik even moest uitzoeken hoe op dit forum te komen. De vraag is in mijn aanwezigheid gepost door het beveiligingsbedrijf en werd dezelfde middag telefonisch opgelost na hulp van KPN. Excuses dat we de dit zijn vergeten te melden op dit forum. Maar we werden enorm bezig gehouden met testjes, hertoewijzingen van adressen etc. dat we er niet meer aan gedacht hebben tot ik een paar mailtjes begon te ontvangen dat er gereageerd was.

Nogmaals dank dus voor het reageren en probleem aan deze kant is opgelost!

Met vriendelijke groet, AlexanderĀ Ā