Beantwoord

Port Forwarding Experia V10A

  • 6 August 2021
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo,

Ik ben bezig geweest met wat modem instellingen te updaten. Port Forwarding. Dit lijkt nog niet direct te lukken. Ik heb een portforwarding toegevoegd alsmede een Port Mapping in de NAT. Als ik de port test zie ik wel dat ie open staat. Alleen het systeem accepteert het nog niet.

Ik zag dat deze versie de 10A in het verleden wat problemen had met portforwarding. Maar door een firmupdate zou zijn opgelost. Ik zie echter dat het nog niet lukt. Hebben meer mensen deze issue en is dit op te lossen met deze Experiabox (v10A)versie? Of moet je over gaan op een andere versie of router?

 

Hoor het graag!

Met dank!

 

icon

Beste antwoord door Joa8 9 August 2021, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

 

Is dit probleem inmiddels al opgelost?

*Admin: samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Joa8, welkom op het KPN forum! Ik ben zelf geen ster op het gebied van port forwarding, maar we hebben gelukkig mensen in de community die je hier wel bij kunnen helpen. Misschien heb je iets aan de informatie in dit topic van @wjb:

Mocht je er hiermee niet direct uitkomen, dan kan je in dat topic ook jouw vraag stellen. Onze community helpt je graag verder!

@Denise_  Dank voor je bericht. Het is inmiddels al gelukt. :grinning: Ik had alles goed ingesteld. Dit was een kwestie van geduld. Het duurde ruim 24u voordat dit verwerkt / zichtbaar was.

Groeten Joa

Reputatie 7

Het is inmiddels al gelukt. :grinning: Ik had alles goed ingesteld. Dit was een kwestie van geduld. Het duurde ruim 24u voordat dit verwerkt / zichtbaar was.

Dat kan eigenlijk niet, port-forwardings worden direct doorgevoerd en niet pas na 24 uur.

@wjb klopt, de port-forwarding was wel direct verwerkt. Alleen de site die dit moest bevestigen was wat traag.

Reputatie 7

@wjb klopt, de port-forwarding was wel direct verwerkt. Alleen de site die dit moest bevestigen was wat traag.

Welke site?