Beantwoord

Portforwarden werkt niet op Experia Box V10

  • 29 September 2020
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Na meerdere pogingen lukt het sinds kort niet meer om te portforwarden. Ik zou als eerste mijn internet setup proberen te omschrijven. Ik heb namelijk een PC op mijn kamer staan en de V10 router staat in de woonkamer. Om te zorgen dat mijn PC alsnog op kabel kan worden aangesloten zonder dat we een kabel door het hele huis moesten trekken heb ik een KPN Super WiFi punt op mijn kamer staan waar de PC en de V10 mee verbonden zijn. 

Sinds ik dat heb gedaan ben ik weer bezig met een FiveM (Modded GTA V) server. Echter moet ik portforwarden om mensen te kunnen laten connecten. Wat voorheen altijd werkte deed het nu spontaan niet meer. Ik heb de poorten open gezet in mijn Firewallsettings en Norton maar toch lukt het niet. (UDP & TCP) 

 

Persoonlijk heb ik het gevoel dat ik alles kan invoeren wat ik wil in de Modem instellingen maar hij het gewoon niet van toepassing brengt in de praktijk. Heeft iemand suggesties hoe dit op te lossen valt ?

icon

Beste antwoord door Renzooitje 4 October 2020, 14:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Renzooitje. Welkom hier op het Forum. Speelt het probleem nog? Voor zover ik weet zijn er geen portforwardings nodig voor GTA V. Wat gebeurt er als je de firewall tijdelijk uitschakelt? Kan je dan wel gamen? Plaats ook eens een screenshot van de melding die je krijgt. Werkt het overigens wel als je de portforwarding er handmatig in zet met behulp van deze handleiding

Hi, kleine update. Inmiddels zijn alle problemen verholpen.. (heb een andere poort genomen en op een of andere magische manier lukte dat na een paar keer proberen.)

Reputatie 6
Badge +9

Hi, kleine update. Inmiddels zijn alle problemen verholpen.. (heb een andere poort genomen en op een of andere magische manier lukte dat na een paar keer proberen.)


Hallo @Renzooitje. Goed om te lezen dat de problemen inmiddels zijn opgelost. En goed dat je niet hebt opgegeven. :wink:  Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten. 

Reageer