Beantwoord

portforwarding werkt niet voor instellen alarm

  • 12 June 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Alarm aan en uit via modem lukt met telefoon werkt niet

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 15 June 2021, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Petra Tim, welkom op ons forum! Ik begrijp dat je graag jouw alarm ook vanaf jouw telefoon wilt kunnen bereiken, maar het is je nog niet gelukt om dit met portforwarding voor elkaar te krijgen. Ik raad je aan het topic van @wjb over portforwarding eens door te nemen. Wjb heeft hier namelijk heel mooi uitgelegd wat portforwarding is en hoe je dit kunt gebruiken. Mocht je er met de tips in het topic niet uitkomen, dan kan je jouw vraag ook in dat topic stellen.