Vraag

Printer Epson ineens offline met V10a op glasvezel

  • 1 November 2021
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Twee maanden geleden kreeg ik een glasvezel en een nieuwe Experia Box v10A, alles werkte prima tot ongeveer anderhalf week. De printer was ineens offline. Wat kan er mis zijn?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

De rest werkt wel? Model al een keer opnieuw opgestart, printer even aan en uit gezet? Het kan zoveel zijn. Wat heeft u zelf allemaal geprobeerd?

De rest doet het wel, maar toen ik mijn MacAfee programma wilde openen, gaf hij aan dat er slechte verbinding was, dus ik heb de verbindingen laten controleren en ik kreeg de melding: ”Probleem met de draadloze adapter of toegangspunt”. En als ik de via de computer iets wil printen, zie ik in het venster van printer dat er geen poorten vermeld staan bij de de printopdrachten. 

Dank alvast voor uw hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Inga Majerova Wat een gek probleem. Je hebt 'm nog niet weer aan de praat? De vraag van Jeroen Ruiter is natuurlijk een logische: heb je de printer al eens opgestart? Als ik rondblader op het forum zie ik dat de meest radicale oplossing is om de draadloze printer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Nu ben ik hier zelf niet heel erg in thuis, maar we hebben verschillende experts rondlopen die hier misschien wel een goed idee bij hebben. Ik kijk @Nick83 en @JanD voorzichtig aan. 

Dag, Bart,

Nog steeds niet opgelost helaas. Ik zal even kijken hoe ik de printer terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen… Graag hoor ik ook andere tips. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Inga Majerova Is het inmiddels gelukt met de printer? We lezen het graag als je nog hulp nodig hebt!