Beantwoord

Printer kent PC niet meer, PC kent printer niet meer

  • 18 September 2023
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Stressssss….. Ik heb een Experia 10 box en sinds kort ook superwifipunten. De superwifi maakt het netwerk niet altijd sneller, verre van, maar dat is nu niet mijn grootste probleem. Grootste probleem is dat mijn draadloze Epsonprinter ook kuren kreeg en sinds gisteren krijg ik mijn macbook en de printer niet meer met elkaar in verbinding. Printer en Iphone evenmin. Prompts die ik krijg op de printer o.a. ‘Printer kan de computer niet vinden’ en op de laptop ‘Er is een communicatiefout met de printer’. Zowel printer als laptop zijn met dezelfde SSID verbonden maar ‘zien’ elkaar niet. Printer er helemaal afgegooid, software weggegooid, helemaal opnieuw geinstalleerd, en nog kennen ze elkaar niet. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door 123marjorie 23 September 2023, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk knap lastig Majorie. Heb je dit nog weten op te lossen? Om wat voor een type printer gaat het exact en weet je zeker dat deze dan een actieve verbinding heeft met het draadloze netwerk? Het kan zijn dat je deze even opnieuw moet instellen namelijk.

Hoera, endelijk opgelost! Combi van bug in update Apple, gebruik TP-links, modem van KPN dat van slag was en aansturingssoftware voor de printer. Wat het nou precies was… Kostte veel stress en tijd in ieder geval, en uiteindelijk hebben we er iemand bijgehaald omdat we er niet uitkwamen. 

Reputatie 7
Badge +13

Wat fijn dat je dan een oplossing hebt gevonden en dat je dit nog even hebt gedeeld! Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!