Beantwoord

Probleem met verbinden e-twist van remeha connect experiabox 9

  • 26 September 2019
  • 2 reacties
  • 704 keer bekeken

kan mijn e-twist niet bedienen met mijn telefoon omdat er geen conectie is.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 September 2019, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @splorky, welkom! Werkt je wifi verder wel goed op de apparaten die je thuis gebruikt? Dat is een goede leidraad. Als de wifi het doet, dan ligt het probleem niet bij KPN. Dat gezegd hebbende: heb je de handleiding van de e-twist al eens doorgenomen? Vanaf punt 4.3 staat hoe je een verbinding tot stand kan brengen. Daarna wordt uitgelegd hoe je 'm met de app kunt koppelen. Mocht je er niet uitkomen, kan je altijd contact opnemen met de servicedesk van Remeha. Succes!
Is inmiddels al gelukt, bedankt voor je reactie.