Beantwoord

Probleem modem na abonnement wijziging

  • 8 October 2020
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Nadat ik mijn abonnement heb gewijzigd van alles in 1 standaard naar een Hussel 200 mb abonnement blijft het service lampje op mijn modem rood branden. Ik heb het modem al diverse malen opnieuw opgestart maar dit helpt niet. Tevens zou mijn internet snelheid verdubbeld moeten zijn maar dit is niet het geval. Is mijn modem (experia box v10) wel geschikt?

icon

Beste antwoord door RonBakker 21 October 2020, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @RonBakker, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown: Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Als ik je lijn nu doormeet, zie ik dat er ruim 200Mb aan snelheid binnenkomt, het lijkt op dit moment dus helemaal in orde te zijn. Ik gok dat de levering nog niet volledig voltooid was op het moment dat je dit bericht hebt geplaatst.

Is alles nu ook echt helemaal naar wens of kan ik je nog ergens bij helpen? Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Hoi Maja

Na het terugzetten van het modem naar fabrieksinstellingen is het probleem opgelost. Sorry voor de late reactie

Vr gr Ron

Reputatie 7
Badge +20

Goed nieuws :smiley: Bedankt dat je het nog even laat weten :blush: