Beantwoord

Problemen met wachtwoord Xperia box

  • 27 October 2020
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Goedeavond,

ik ben nieuw op dit forum dus mijn excuus als ik dit op de verkeerde plek vraag/post!

 

Ik heb een probleem met mijn router,

Ik was bezig met het portforwarden voor een spel wat ik speel en daarvoor moest ik inloggen op mijnmodum.kpn/login  (http://192.168.2.254/)

Hierbij kreeg ik een melding om het wachtwoord te veranderen en dat heb ik gedaan, ik heb dit wachtwoord opgeschreven en opgeslagen.

Elke keer als ik inlog krijg ik een foutmelding dat het wachtwoord niet werkt of dat de inlog niet klopt.

Deze inloggegevens zijn 100% juist en nu kan ik er dus NIET meer in komen.

Is dit een bug?? en wat kan ik hier aan doen? ik heb dit met onze oude router gehad en nu dus ook met onze nieuwe router.

Het is een experiabox v10a.

De eerste inlog was met het oude wachtwoord wat op de achterkant van de router staat en ik kreeg meteen de optie om het te veranderen zonder dat ik het veranderen kon overslaan.

Mijn vader heeft liever niet dat ik de router reset al heb ik het idee dat dit een van de enigste opties is?

ik hoor graag van jullie

 

mvg. flansie!

icon

Beste antwoord door Babylonia 27 October 2020, 22:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Resetten is inderdaad de enige optie.  Maar houd heel goed in de gaten de informatie achterop de Experia Box V10A wat het standaard wachtoord zou zijn om in te loggen.

Karakters als een “uitroepteken” of een “i” of misschien andere speciale karakters zijn vaak moeilijk te lezen in de print. Er worden vaker vergissingen gemaakt met die speciale karakters.

Echter als je al bent doorgelopen naar een vervolg-menu om het wachtwoord te veranderen, is dat deel kennelijk goed doorlopen.

Lukt het niet met een nieuw wachtoord, nieuwe reset, en probeer een ander wachtwoord.