Vraag

Reolink camera's geven foutmelding: " wifi niet geconfigureerd" en werken niet op wifi, sinds kort nieuwe superwifi punten

  • 7 August 2022
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

we hebben in het voorjaar reolink camera's besteld, destijds even gekeken of ze het deden en inderdaad alles werkte, maar toendertijd geen tijd gehad om ze op te hangen. 

nu wil ik ze buitenshuis ophangen, maar nu krijg ik telkens een foutmelding, heb de app opnieuw geinstalleerd, via een andere telefoon geprobeerd, maar niets werkt tot nu toe, 

dit is de foutmelding: wifi niet geconfigureerd

je dient de wifi-instellingen te configureren voor de nieuw toegevoegde apparaten of deze opnieuw in te stellen.

sinds kort hebben we wel nieuwe wifi superpunten in gebruik, kan het daarmee te maken hebben?

 

mvg rené


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rene0412, welkom op ons forum! Ikzelf ben er niet zo bekend mee. Heb je ook al in de handleiding gekeken of contact gehad met de Reolink klantenservice? Je kunt ze altijd even proberen in te stellen met je superwifi's ontkoppeld als je dat uit wilt sluiten.

Hoi Thomas, 

Wij zijn op vakantie, maar als we thuis zijn ga ik het proberen met de superwifi's uit te schakelen, nog geen reactie van Reolink gekregen 

Hoi @Rene0412 

Ik ben benieuwd of je de oplossingen hebt gevonden aangezien wij met dezelfde melding zitten maar geen superwifipunten hebben geinstalleerd. Alleen een andere router.…

Wel erg irritant alleen nog via de kabel nog beeld anders niet..…

Ik hoor graag je eventuele oplossing