Beantwoord

robot stofzuiger op 2,4 ghz

  • 3 October 2020
  • 6 reacties
  • 387 keer bekeken

Goedenmiddag 

 

Wij hebben een robot stofzuiger gekocht die via een app in te stellen is.

 

Nu geeft hij bij het instellen al aan dat hij waarschijnlijk niet werkt ivm 5ghz netwerk.

Nu ben ik al in mijn router gekropen, maar hier blijf ik steken omdat goed in te stellen. Wie kan mij helpen? Waar moet ik precies zijn omdat in te stellen.

 

Maken gebruik van glasvezel 

 

met vriendelijke groet

 

Roy Bierhof 

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 14 October 2020, 13:09

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Bierhof12 , volgens mij heb jij een Experia V9 en die kent alleen maar de 2,4-band.

 

Beste Jan,

 

Dat klopt inderdaad.

 

Hmmm vreemd, even kijken waar het dan inzit 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u versterkers? 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Bierhof12 en welkom hier op het KPN forum!

 

Als voetbalfan moet ik bij je naam meteen denken aan Oliver maar dat is misschien een beetje ver gezocht 😉 Wat betreft je probleem; zoals @JanD al aangeeft heeft de v9 inderdaad alleen 2.4 Ghz dus dat is niet waar het fout gaat. @Nick83 stelt dan ook terecht de vraag of je misschien versterkers gebruikt. Het kan zijn dat deze wel met de 5 GHz band werken en dat zou het probleem kunnen verklaren. Mocht je inderdaad versterkers hebben aangesloten, dan zou ik ze eens loskoppelen en dan kijken of het dan wel lukt om de robotstofzuiger te verbinden met de Wi-Fi. Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Bierhof12 , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of je het probleem nog hebt weten te verhelpen of dat je nog hulp nodig hebt!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Bierhof12 , omdat ik niks meer van je heb vernomen ga ik dit topic sluiten. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Reageer