Beantwoord

Robotstofzuiger eufy c35 maakt geen verbinding met de wifi

  • 28 November 2022
  • 4 reacties
  • 217 keer bekeken

Wij hebben gisteren de eufy35c binnengekregen. 

Wij krijgen echter geen verbinding met de WiFi

Router is inmiddels opnieuw opgestart. We hebben de eufy gereset. Hij blijft "geen internetverbinding" aangeven. 

Wat doen wij fout?

 

icon

Beste antwoord door Linmiy 4 December 2022, 08:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Balen als je zoiets hebt gekocht en het wil niet lukken @Linmiy . Ziet de robot wel het wifinetwerk? Staat er in de handleiding dat de robot alleen werkt op de 2.4ghz band? Welk type modem heb je en gebruik je wifi versterkers?

Ja zeg dat wel. Heb eerder een robotstofzuiger gehad. En deze was zo verbonden. 
Ja hij heeft wel WiFinetwerk. Me telefoon ziet deze ook. Alleen als ik hem wil verbinden staat er “geen internetverbinding” hij doet het inderdaad alleen op 2,4ghz. 
We hebben kpn box 12 van sagem com 

 

Badge +19

Op het modem is een extra wifi netwerk beschikbaar.  Standaard staat dit uit.  Je kan daar de 2.4ghz en de 5ghz band ieder een eigen naam geven. Stel de 2.4ghz band in en gebruik die voor al je appartuur.  Hier zie je hoe dat moet.  Roep maar als je er nuet uit komt.

Dank je wel

 

inmiddels heb ik hem geretourneerd en een roborock besteld. Deze heb ik zonder problemen kunnen aansluiten. 
In iedergeval bedankt voor het meedenken  
hopelijk kom jij er wel uit @ME85