Beantwoord

Sagemcom F5359 en printen via WiFi

  • 14 March 2021
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb sinds kort na aanleg van glasvezel de Sagemcom F5359 gekregen. Alles werkt naar behoren via de WiFi, alleen printen gaat niet meer. De printer wordt wel gezien maar wordt continu op offline gezet. Dit is de 2e printer die we hebben gekocht, maar ook bij deze “wel herkennen, maar offline”. We hebben dit probleem sinds we de Sagem hebben gekregen.

Heeft iemand een idee wat het probleem is en hoe dit op te lossen? KPN geeft nl geen oplossing…… Helaas……..

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 March 2021, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Veldheer P. . Welkom op het forum.

Ik weet eigenlijk niks van printers en dit ondersteunen we ook niet. Als ik probeer mee te denken zou ik adviseren om de stappen uit de handleiding om de printer voor het eerst te verbinden, opnieuw te doorlopen. Een frisse start, zeg maar.

Mocht dat ook niet werken zou ik contact zoeken met de ondersteuning van jouw specifieke printer. 

Het is niet gebonden aan een merk printer. Dit is de 2e printer. De 1e was een Epson en daar hadden we exact hetzelfde probleem mee. Dan is de conclusie dat het met de router heeft te maken.

Ik snap dat je dan in de richting van het modem gaat denken. Welk merk en type printer heb je nu in gebruik? Dan wil ik eens in de handleiding kijken.

Kun jij ook zelf vertellen hoe je precies te werk gaat om die printer met je netwerk te verbinden?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.