Vraag

Samsung A51 maakt verbinding met de verkeerde versterker

  • 13 January 2023
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Ik heb hetzelfde issue zoals bovenstaand beschreven.
“Zodra ik naar de eerste verdieping ga blijft mijn telefoon hangen op het wifi netwerk beneden en dus heb ik bijna geen ontvangst.
Als ik handmatig de wifi op mijn telefoon uit en aan doe pakt hij wel de wifi versterker boven.”


Enkel heb ik de KPN Box 12 beneden in de meterkast en twee Wifi-punten (zwart. 1 beneden bij de tv en 1 op zolder waar ik werk) die zijn geinstalleerd door een KPN monteur toen hij hier alles installeerde na onze verhuizing rond juni 2022. 
Ik heb zelf een Samsung A51.
Is dit probleem op te lossen?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @WouterVdL, welkom! Heel vervelend dat je hier ook tegenaan loopt.. Het kan helaas aan veel dingen liggen en van een afstandje is het dan ook lastig zeggen wat het probleem is. Je kan niet forceren om je apparaat met 1 punt te verbinden. Als ze beiden MESH hebben moet het goed gaan. Als je de Experia Wifi's of de SuperWifi 2 hebt, dan is dat inderdaad het geval. Je kunt eens proberen de versterkers hoger in huis plaatsen en uit de buurt van storingsbronnen te plaatsen.