Vraag

Samsung Smart tv verbindingsproblemen met WiFi

  • 30 november 2019
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

goedemiddag! wij hebben continu wegvallende WiFi, op de iPhone pakt ie hem beter. Op de laptop eigenlijk nooit. nu hebben we een Samsung smarttv die geeft aan wel verbonden te zijn maar geen verbinding kan maken met het internet. experia V8 box meerdere malen uit en aan gezet. tv uit en aan gezet. WiFi netwerk laten vergeten en opnieuw inloggen. niks helpt!!!!! wie weet een oplossing?

Admin: titel aangepast i.v.m.vindbaarheid


7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hallo @Danielle21407 , je modem aan-uitzetten kan onvoldoende zijn, beter is een volledige reset.

 

@Jan-D hoi! Nog steeds hetzelfde. Laptop en tv doen het niet. Er blijft staan verbonden met lokaal netwerk maar niet met internet.

Reputatie 7
Badge +11

Hallo @Danielle21407 , er van uitgaande dat je tv-decoder rechtstreeks bekabeld op het modem is aangesloten, dan doet de tv het ook niet?

Als dat zo is heb je gewoon geen of niet goed internet en kan de wifi het ook nooit doen.

Als je de laptop bekabeld op het modem aansluit heb je dan wel of geen internet?

 

 

Dan hebben we wel internet … @Jan-D 

Reputatie 7
Badge +11

Hallo @Danielle21407 , wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

 

Reputatie 7
Badge +11

@Jan-D hoi! Nog steeds hetzelfde. Laptop en tv doen het niet. Er blijft staan verbonden met lokaal netwerk maar niet met internet.

Dit fenomeen komt vaker voor. Als je van je mobiele foon een hotspot maakt, en je tv daarmee verbinding laat maken, dan werkt het gewoon. Maar verbonden met de Experiabox niet. Volgens mij wil de tv verbinding maken met een server, en die is dan via de Experiabox niet bereikbaar.

@Nick83 maar hij heeft het eerst wel gewoon gedaan dus hoe kan dat dan in ene? ;(

Reageer