Beantwoord

services lampje modem blijft rood

  • 14 June 2021
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik heb geen internet meer en het lampje van services brand rood. Wat kan ik doen?

Groetjes Els 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 June 2021, 12:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Oei @Els van der Vegte-Westerman, rood lampje is niet goed! Je kunt eens proberen de Experiabox een reset te geven. Maak je gebruik van glasvezel, kan het ook helpen om het glasvezelaansluitpunt even 2 minuten stroomloos te maken. Mochten deze dingen nu niet helpen, ben je het snelst geholpen door contact op te nemen met de klantenservice via het telefoonnummer 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan direct naar een oplossing kijken!. 

Uiteraard wil en kan ik je ook via het forum helpen, vul dan jouw profiel in en geef hier even een seintje. Hou er wel rekening mee dat je via de telefoon sneller een oplossing hebt voor dit soort problemen dan via het forum. 

Reputatie 7
Badge +20

@Els van der Vegte-Westerman we hebben niets meer van je gehoord. Heb je nog een oplossing kunnen vinden of mijn collega's weten te bereiken?