Ik ondervindt bij het gamen screen tearing via Xbox game pass cloud gaming, nadat ik ben overgegaan naar KPN heb ik dit probleem. Bij mijn vorige provider had ik hier geen last van.
Nou heb ik zelf meerderen malen de speed test gedaan waarbij ik gewoon rond de 100mbs zit, via de wifi en heb ik dit ook nog getest via mijn PC rechtstreek aan te sluiten via de kabel. Waarbij het probleem zich blijft voordoen. Waardoor ik denk dat het niet aan de snelheid of de verbinding kan liggen. Om mijn PC uit te sluiten heb ik dit ook geprobeerd via mijn telefoon met wifi waarbij het zelfde probleem van screen tearing zich voordoet.
Om te concluderen dat het niet aan de cloud gaming servers van Microsoft licht heb ik de service ook geprobeerd via mijn telefoon op het 5G netwerk en met mijn telefoon als hotspot voor mijn PC. Via deze verbinding treed het probleem niet op. Waardoor het dus allen is als ik via mijn wifi of internetkabel verbonden ben met thuis netwerk.
Aldus denk ik dat het probleem bij de router of de netwerk instellingen liggen van KPN, weet iemand hiervoor de oplossing?
Ik heb al contact gehad met de helpdesk en die verwijzen mij deze post op het forum te schrijven.
Mvg,
Stan.
vanwege mijn dyslexie is het mogelijk dat deze post taal- en spelfouten bevat.