Beantwoord

Sinds samenwonen werkt Heos Denon niet meer op wifi

  • 16 August 2021
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Wij hebben een verhuizing van het signaal gepland staan die 26/8 plaats vind. Omdat ik bij mijn vriend intrek en mijn modem en abonnementmeeneem. En plots is de Heos ermee gestopt om het wifi signaal op te vangen. We krijgen hem op geen manier meer aan de praat. Heb je misschien een tip? 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 August 2021, 09:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Saar69, van harte welkom op ons forum! Wat leuk dat je gaan samenwonen :) Maar nu werkt jouw Heos speaker ineens niet meer, dat is gek. Begrijp ik goed dat dit probleem ineens ontstaan is op je oude adres? Of bedoel je dat je de speaker al mee hebt genomen naar jullie nieuwe adres, en dat 't daar ineens niet werkt?

Welke Experia Box heb je? Ik raad je eerst aan om de Experia Box én je Heos speaker te resetten zodat je ‘schoon’ begint, alsof alles net uit de doos komt. Je kunt de Experia Box resetten volgens stap 2. Ik ben benieuwd of het goed gaat als je daarna de installatie van de Heos opnieuw doet.

@Alexandra Dankjewel het werkt weer perfect.

Reputatie 7
Badge +19

@Saar69 Super, graag gedaan en fijn dat je 't laat weten :) Mogelijk zijn anderen ook weer geholpen met jouw terugkoppeling. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.