Vraag

SIP gegevens wachtwoord

  • 27 March 2020
  • 4 reacties
  • 540 keer bekeken

Ik kan nu de SIP gegevens opvragen van mijn KPN telefoonnummers, heb een V10 Experia box. De SIP wachtwoorden kan ik niet opvragen, maar moet ik zelf invullen als ik naar een ander modem wil. Maar: Als ik dan weer terug wil naar de Experia box, kan deze dan de SIP telefoonnummers nog wel registreren als ik zelf de nieuwe wachtwoorden heb uitgekozen?

Tweede vraag: Staat KPN ook multiple registratie van 1 telefoonnummer toe op de SIP server als ik met verschillende SIP apparaten tegelijk wil inloggen op de SIP server?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


4 reacties

Reputatie 7

Dat wachtwoord dat je instelt wordt ook automatisch op de Experia Box ingesteld dus kan je deze ook blijven gebruiken.

Er kan maar één SIP cliënt regegistreerd worden. Als er meerdere actief zijn, dan zal alleen de laatst aangemelde SIP cliënt geregistreerd staan.

hallo,

ik wil graag een SIP client (APP) op mijn mobiel installeren. maar omdat KPN maar 1 aanmelding toe staat moet ik dan eerst de aanmelding op mijn router uitzetten. hoe doe ik dit op mijn standaard ZTE H369A router?

 

 

Reputatie 7
Badge +24

hallo,

ik wil graag een SIP client (APP) op mijn mobiel installeren. maar omdat KPN maar 1 aanmelding toe staat moet ik dan eerst de aanmelding op mijn router uitzetten. hoe doe ik dit op mijn standaard ZTE H369A router?

Dat kan niet. U zult dus eerst voor een andere router moeten zorgen.

Reputatie 7

ik wil graag een SIP client (APP) op mijn mobiel installeren. maar omdat KPN maar 1 aanmelding toe staat moet ik dan eerst de aanmelding op mijn router uitzetten. hoe doe ik dit op mijn standaard ZTE H369A router?

Je kunt SIP niet uitzetten op jouw Experia Box, dan zal je jouw Experia Box moeten vervangen door een eigen router.

Als je een glasvezel aansluiting hebt dan is er een alternatief door een switch tussen de NTU en Experia Box te plaatsen die vlans ondersteunt en dan alleen vlan 4 en 6 tagged door te geven aan de Experia Box.

Reageer