Vraag

slecht wifi

  • 21 December 2020
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Bij slecht Wi-Fi krijgt u de beste oplossing gratis. 2 experia wifi's.  Die moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox. Doe de wifimanager overigens betaald u niet voor Wi-Fi maat voor een goede verbinding tot en met de meterkast.  Alles wat daarna komt is voor u. 


Beste Joep,

Ik heb al verschilende malen contact gehad met de klantenservice hierover. Ik zou na de meting automatisch WI-FI versterkers krijgen opgestuurd, maar dat is niet gebeurd. Het lukt me nu met geen mogelijkheid om hierover contact te krijgen met de klantenservice. Bovendien moet ik dan, zowel bij telefonisch contact, als bij chat contact weer al die stappen opnieuw uitvoeren, terwijl allang duidelijk is dat de WI-FI op bepaalde plaatsen gewoon niet werkt. Ik zou graag de WI-FI versterkers ontvangen. Ik hoor graag hoe.

*admin: afgesplitst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

@Fluiter de Wi-Fi manager heeft kuren op die moment. Een medewerker gaat dit oppakken. 

@Fluiter de Wi-Fi manager heeft kuren op die moment. Een medewerker gaat dit oppakken. 


Ik heb die WI-FI manager al verschillende keren uitgevoerd. Ze zeiden toen dat ik Wi_Fi versterkers zou krijgen. Maar ik krijg ze niet.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Fluiter,

Als de Wifi Manager aangeeft dat jij wifi versterkers krijgt hoor je deze natuurlijk wel te ontvangen. Vul je postcode en huisnummer in op je profiel, dan kan ik met je mee kijken. 

Hoi @Hanna_ 

Ik heb het ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Fluiter, bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens. 

Nu ik jouw verbinding uitmeet zie ik dat bij jouw het probleem niet in de wifi zit maar dat jouw hele verbinding niet optimaal is. Er is een te hoge demping op de glasvezel, daar moet een monteur voor komen. Ik stuur jouw een privé bericht om een afspraak te maken.