Beantwoord

Slechte Wifiverbinding. Klantenservice moeilijk te bereiken

  • 4 February 2021
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo,

 

Al weken hebben wij problemen met de wifi. We hebben al veel geprobeerd en het werkt allemaal niet. De slechte wifi blijft. 

Op de site kom ik alleen maar knoppen tegen met standaard informatie, geen telefoonnummer of email. Ik vind dat een groot gebrek in de klantenservice.

Graag kom ik in contact met iemand die mij echt kan helpen. 

 

Bedankt. 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 February 2021, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @12345qwert, mijn telefonische collega's zijn altijd bereikbaar op 0800-0402 maar wij denken natuurlijk ook graag even met je mee.
Ik begrijp dat je de wifimanager al doorlopen hebt? Waar is deze precies op uitgekomen? 

Beste Thomas,

 

Ja dat klopt. Dat heb ik doorlopen, daarna leek het beter te gaan omdat er nu twee wifi verbindingen zijn. Maar nu werken ze beiden maar beperkt. 

Nu schakelen wij de hele tijd tussen deze twee wifi punten in de hoop dat de ene minder slecht is dan de ander. Hopelijk kun je mij inhoudelijk verder helpen. Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt niet beter inderdaad, met de superwifipunten en experia wifi's moeten apparaten automatisch schakelen tussen de netwerken en zou je daar als gebruiker niets van moeten merken.

Als dat toch niet het geval zijn lijkt het me dat daar iets niet helemaal goed gaat. Allereerst kan het een eind helpen je experiabox en alle apparaten volledig te resetten (met de paperclipknopjes) en opnieuw in te stellen.
Als ook dat het ook niet oplost moet het haast wel ergens anders in zitten.

  • Zou je dan kunnen toelichten hoe je je netwerk precies ingericht hebt?
  • Wat voor netwerkapparatuur gebruik je precies en hoe heb je deze aangesloten op de experiabox?
  • Welke instellingen heb je aangepast?

Hallo,

 

Inmiddels dat een aantal keren geprobeerd, uitgetest en het probleem blijft. Sterker nog, het lijkt erger te worden. 

 

Op de vragen die je stelt kan ik inhoudelijk geen antwoord geven. Waar kan ik die informatie vinden?

Het lijkt me dat dit systeem ook zou moeten werken zonder extra nieuwe zaken aan te schaffen, deze zijn namelijk erg prijzig. 

 

Hopelijk kunt u mij inhoudelijk helpen. Met vlagen werk ik veel thuis en dan is het echt erg vervelend. 

 

Kim 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je terugkoppeling @12345qwert, balen dat het toch minder wordt!
We denken graag even met je mee!  Dit is niet zozeer informatie die ergens beschreven staat maar ik zal het anders verwoorden.

  • Zou je dan kunnen toelichten hoe je je netwerk precies ingericht hebt?(hoe zijn je apparaten verbonden met je experiabox? Is dit met Wifi of gebruik je ook apparaten met internetkabels? 
  • Wat voor netwerkapparatuur gebruik je precies en hoe heb je deze aangesloten op de experiabox? (eigenlijk een vervolg op de bovenstaande vraag, gebruik je ook nog verdeelkastjes, routers,switches of bijvoorbeeld wifiversterkers?)
  • Welke instellingen heb je aangepast? (Hiermee bedoel ik eigenlijk ook of je nog geavanceerde dingen aangepast hebt zoals poort forwarding of andere instellingen aangepast hebt in je experiabox.)