Beantwoord

Smart lamp Hema vraagt om 2,4 Ghz Experia box V10A

  • 16 January 2023
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Kunnen jullie mij aub z.s.m helpen met Smart hema. Ik had deze geinstalleerd en nu doet deze lamp het niet meer en ook de nieuwe lamp kan ik niet verbinden.  Hoe kan ik dit oplossen ?

 

icon

Beste antwoord door Frenk van KPN 19 January 2023, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hetzelfde doen al bij de vorige keer😉. Vooraf modem een harde reset doen, evt terug laten zetten naar stickergegevens door de klantenservice. Dan de 5ghz en de 2.4ghz verschillende wifi netwerknamen geven en de apparaten met de wenselijke frequentie verbinding laten maken.voor smart zal dat wel de 2.4 zijn. Een belletje naar de klantenservice voor assistentie kan geen kwaad hier denk ik. Succes!

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op het forum @Famke70!

 

Mocht je het nog niet eerder gedaan hebben dan kan je onderstaande topic rustig doornemen om een 2.4Ghz netwerk in te stellen voor je lamp. 😊