Vraag

Smart TV op Philips TV werkt niet

  • 13 January 2021
  • 4 reacties
  • 789 keer bekeken

Ik heb een Philips 40PFL8008K/12 tv en kon voorheen Smart TV op deze tv gebruiken toen ik nog een Telfort klant was met een Experia V8 modem. OnlangsĀ ben ik overgeheveld naar KPN en recent lukte het niet meer Smart TV te gebruiken. Inmiddels heb ik een Experia V10 modem en het werkt met dit modem ook niet.

De TV geeft aan dat de Philips Server niet gevonden kan worden. In het verleden bleek dit een vaker voorkomend probleem te zijn geweest, maar ik eb geen oplossing hiervoor kunnen vinden.

Deze melding krijg ik bij een draadloze (Wifi) aansluiting en bij een bekabelde aansluiting.

Kan iemand mij helpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Tim de VriesĀ en welkom op het KPN forum!

Ā 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt gevonden :) Ik durf ook niet meteen te zeggen wat hiervan de oorzaak is; is je smart tv helemaal up to date en voorzien van alle nieuwe software? Kun je anders deze link eens openen? Dit is afkomstig van de website van Philips en zij geven hier aan wat te doen wanneer SmartTV niet werkt. Hopelijk kom je hiermee verder, laat je me het weten?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Tim de VriesĀ , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd of je nog iets hebt gehad aan mijn vorige berichtje :) Hopelijk is je probleem inmiddels verholpen!

Hallo Jan,

Ik heb na 6 dagen na mijn melding telefonisch contact opgenomen met KPN. Zij hebben e.e.a. gecontroleerd en alles leek in orde. Na veel zoeken op internet ben ik uitgekomen bij een mogelijke software issue van mijn TV.

Contact met mijn leverancier leerde dat de Smart functie van de TV niet meer ge-update wordt en daardoor niet meer functioneert.

Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Tim de VriesĀ , bedankt voor de terugkoppeling en graag gedaan wat betreft de hulp! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten :)