Beantwoord

Smartlampen werken niet met V10a, moeten op 2.4 Ghz ingesteld worden

  • 4 January 2022
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

hallo

 

we hebben smartlampen en een xperia box 10a maar er staat dat deze werken op2.4  maar hoe kan ik dat instellen???    heb al de modem laten resetten en dan moest ik naar de site gaan en dan hoefde ik geen wachtwoord in te stellen.   maar dit werkt niet en mijn wachtwoord  heb ik daar niet van.

 

wie heeft de oplossing

 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 6 January 2022, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @kaampje9 , de smartlampen gewoon aanmelden volgens de handleiding, dan moet het gewoon kunnen werken. Zelf heb ik een KPN Box12 en daar werkte het meteen.

 

Hellaas was het maar zo simpel. D er ene lamp werkt gelijk en de andere doen het soms zijn u eieren online. Alle appartementen verwijderd en er op nieuw opgezetrn krijg ik niks meer verbonden.

Hellaas was het maar zo simpel. D er ene lamp werkt gelijk en de andere doen het soms zijn u eieren online. Alle appartementen verwijderd en er op nieuw opgezetrn krijg ik niks meer verbonden.

Jammer.

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @kaampje9, welkom. 

Wat lastig dat het instellen van de smart lampen niet lukt. Ik hoop dat de community jou daar mee kan helpen. Als eerste is het mij niet helemaal duidelijk of jij een V10 hebt of een V10A. Voor het inloggen op de V10A heb je juist wel een wachtwoord nodig, deze staat achterop het modem aangeduid met “admin password” 

In dit topic lees je hoe dat moet: