Beantwoord

Smartverlichting en glasvezel

  • 18 August 2020
  • 6 reacties
  • 203 keer bekeken

Hi 

ik heb smartverlichting gekocht die alleen op 2.4ghz werkt. Met glasvezel kan ik niet zien welk kanaal  geselecteerd wordt. In ieder geval wordt de WiFi niet herkend. Wat moet ik doen om het aan de praat te krijgen? Gb

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Gb44 30 August 2020, 23:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit heeft in ieder geval niets met glasvezel te maken. Welke router heeft u van KPN ontvangen? Bent u nieuwe klant?

Hi ik ben inderdaad net een maand gekeden overgestapt. Ik heb de Modem KPN Box 12.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gb44. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het nog niet is gelukt om jouw lampen te verbinden met het wifi netwerk. Heb je deze lampen al eens gereset? Welke smartlampen heb je gekocht?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gb44. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het nog niet is gelukt om jouw lampen te verbinden met het wifi netwerk. Heb je deze lampen al eens gereset? Welke smartlampen heb je gekocht?

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord op jouw vraag hebt gevonden. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden. 

Hi allemaal, bedankt voor het meedenken. Na veel speurwerk en proberen is het me gelukt. Dit is wat ik gedaan heb.

1. Ingelogd in mijn router

2. 5 ghz uitgezet

3. Alle smartlampen gekoppeld naast de router en nog 5 min per lampje gewacht of alle updates er door heen waren.

4. Toen de lampjes naar de eerste gebracht waar ze komen. Getest of ze met de app werkten. Dat deden ze.

5. Toen opnieuw ingelogd in router en 5 ghz weer aangezet zodat 2.4 ghz en 5 ghz beide weer aanstonden.

6. Opnieuw gecheckt of de lampjes reageerden op de app en dat was idd het geval.

Het was een tijdrovende handeling maar het is allemaal gelukt.

 

Mvg 

Georgette

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Bedankt voor het delen van deze oplossing. Wellicht hebben andere forum gebruiker hier ook iets aan in de toekomst. :relaxed: