Vraag

Speaker van Citation One maakt geen verbinding met de wifi

  • 17 August 2023
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

Mijn Citation One duo set, 1speaker werkt zonder problemen, andere maakt geen wifiverbinding, zelfs niet na resetten, stekker minstens 5 minuten uit, reset induwen bij stekker inpluggen, speakers omgewisseld, kortom wat ik ook doe of probeer, niets werkt naar de wifi toe. Is er iets of iemand AUB met een oplossing, alle tips zijn welkom.
Dank bij voorbaat.
Vriendelijke groeten, Frans

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk een vervelende situatie Frans. Als één van de twee wel werkt dan lijkt het netwerk zelf niet het probleem. Heeft deze speaker in het verleden wel gewerkt? 

Hallo Remco, bedankt voor het meedenken. In het verleden heeft alles prima gewerkt. De stekker van de "probleem box” bleek er op een gegeven moment niet in te zitten. Heb toen de beide boxen ge-reset en opnieuw vis de Home-app geprobeerd op te starten. Met de ene box lukt dat prima, maar op de andere komt de wifi niet binnen.

Reputatie 7
Badge +13

En elke speaker moet onafhankelijk van elkaar verbonden worden met de Wifi, sorry ik ben niet echt bekend met dit type box. Ik zou dan toch nog eens de installatieprocedure herhalen.