Beantwoord

standaard gateway niet beschikbaar

  • 13 April 2020
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Ook hier de melding standaard Gateway niet beschikbaar. We zijn verhuisd, wonen in een appartement en kunnen nu dus thuis niet werken! De problemen doen zich niet alleen bij onze vaste computer voor maar ook op de laptop van de hoofdbewoners en op de laptop van een handige “ computer man”. Als ik probeer te testen via jullie site dan kan de benodigde informatie niet worden gevonden. Uiteraard is het modem uit geweest en gereset. Wij zijn geen experts dus dringend hulp nodig! 

icon

Beste antwoord door DeJongen 14 April 2020, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Welk type modem heeft u en branden de lampjes groen?

Dag Joep,  modem is Experia Box v8 lampjes zijn groen internet knippert. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DeJongen, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij je oude én nieuwe postcode+ huisnummer willen vermelden?

Dag Thomas, ik ben blij! Vanmiddag iemand gesproken van de KPN en er wordt een nieuwe modem opgestuurd. Ik verwacht dat het dan is opgelost🤞

Reputatie 7
Badge +20

Top! :) mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!